روز 457:سوره شعرا:آیات 110-106

سلام

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذْ قَالَ لَهُمْ أَخُوهُمْ نُوحٌ أَلَا تَتَّقُونَ ﴿١٠٦﴾

هنگامی که برادرشان نوح به آنان گفت: آیا [از سرانجام شرک و طغیان که خشم و عذاب خداست] نمی پرهیزید؟ (۱۰۶)

إِنِّی لَکُمْ رَسُولٌ أَمِینٌ ﴿١٠٧﴾

بی تردید من برای شما فرستاده ای امینم، (۱۰۷)

 

فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَطِیعُونِ ﴿١٠٨﴾

بنابراین از خدا پروا کنید و از من فرمان ببرید، (۱۰۸)

 

وَمَا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ مِنْ أَجْرٍ ۖ إِنْ أَجْرِیَ إِلَّا عَلَىٰ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿١٠٩﴾

و من از شما بر ابلاغ رسالتم هیچ پاداشی نمی خواهم، پاداش من فقط بر عهده پروردگار جهانیان است، (۱۰۹)

 

فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَطِیعُونِ ﴿١١٠﴾

بنابراین از خدا پروا کنید و از من فرمان ببرید. (۱۱۰)

  • دوشنبه ۱۵ آذر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan