دعای فرج امام عصر (عج)

سلام 

ان شاءالله این دعا پست ثابت وبلاگ هست تا هر وقت که شما هم دلتون هوایی شد،بتونید به آسونی اون رو زمزمه کنید.

التماس دعا

  • يكشنبه ۲۴ فروردين ۹۹
محسن رحمانی

سلام 

 

اللهم عجل لولیک الفرج...

سلام
الهی آمین🌹
بانوی گمنام

سلام وعرض ادب بسیار عالی اجر شما با آقا امام زمان

سلام،سپاس از حضور شما 🌹
چارسو

آیت الله بهجت :

" خدا نکند که برای تعجیل فرج امام زمان دعا کنیم، ولی کارهایمان برای تبعید فرج آن حضرت باشد..."

 

اللهم عجل لولیک الفرج

خدا خیرتون بده

سلام
امیدوارم همینطور باشه، ممنون از شما🌹
mahdi beiki

خیلی ممنون

لطفا شما هم ما را دنبا کنید

سلام دنبال شدین
علیرضا امینیان

ویس بسیار عالی

متشکرم

سلام
خواهش میکنم ممنونیم که به وبلاگ ما سر زدین.
علیرضا امینیان

خیلی زیبا ممنون

سلام
هرچی که بوی امام رو بده قطعا زیباست،ممنون از حضور خودتون🌹
لبیک یا حسین

سلام اقای چارسو.

 

وبلاگ خوبی دارین.

 

بی زحمت میشه برین به پست ختم دعای معراج در ماه رمضان ،

و به سایر کاربران ، اطلاع بدین بیان به وبلاگم سر بزنن.

 

چون من عضو بیان نیستم و قصد عضو شدن هم ندارم ؛ نمیتونم اونجا کامنت بذارم.

 

بهشون بگین : برای شروع و ادامه ی ختم ، فقط به وبلاگم سر بزنن و اطلاع بدن.

 

اگه اطلاع بدین ممنون میشم.

لبیک یا حسین

لینکش رو اقای نجفی زحمتش رو کشیدن.

چارسو

به لبیک یا حسین

سلام

ممنون ، البته باید از آبجی دانشجو تشکر کنیم که زحمتِ اصلی با ایشونه، بعدشم از آبجی دختر بهاری... خدا خیرشون بده

خواهش میکنم ، زحمتی نیس، حتماً بهشون میگم ولی وبلاگتون واسم باز نشد

لطفا دوباره چک بفرمائید که درست باشه آدرسش... شایدم مشکل از سیستمِ من باشه

بقیه هم لطفاً بگن وبلاگِ ایشون واسشون باز میشه یا نه

هر وقت دوباره تائید کنید آدرسِ  وبلاگتون رو ، توی اون صفحه به کاربرا اعلام میکنم

در پناهِ خدا

سلام داداش آدرس مشکل داره
به لبیک یا حسین
سلام
لطفا آدرس رو مجدد بازبینی کنید ،تشکر
چارسو

به لبیک یا حسین

سلام ، آدرسِ وبلاگتون رو توی خانواده برتر دیدم، آدرسِ اینجا یه بلاگفا کم داشت ، درستش اینه :

http://zendegiyemovaffagh888.blogfa.com/

 

ان شاءالله توی اون پستی که گفتین ، اطلاع رسانی میکنم

التماس دعا

 

 

آبجی دانشجو

سلام آبجی ،  تشکر که اطلاع دادین

سلام
خداروشکر که حل شد
لبیک یا حسین

سلام اقای چارسو.

 

ممنونم از اینکه ، لینک وبلاگم رو در پستم قرار دادین.

 

بله یه بلاگفا کم داشت.

 

عذرخواهی میکنم ؛ من دیگه به وبلاگتون سر نزدم تا جوابتون رو بدم.

 

زحمت کشیدین.اجرتون با خدا.

 

ما رو به دوستان معرفی کنین.

 

التماس دعا.

چارسو

به لبیک یا حسین

سلام

خواهش میکنم،سلامت باشید

ان شاءالله عاقبت بخیر بشین

امین

شاید این جمعه بیاید شاید هممون باید دست به دعا باشیم 

سلام
بله دعا لازمه ولی امیدوارم در عمل هم آمادگیم رو نشون بدیم.
ممنون از حضورتون🌹
سکوت شلوغ

عالی بود:) 

واقعا حس خوبی ب ادم میده:)

سلام الحمدلله،ممنون از حضورتون🌹
ماه تابان

خیلی ممنون انشا... بتونیم با اعمالمون زمینه ظهور و فراهم کنیم🤲🤲

برادر توی سایت برتر چند جا پست هایی که گذاشتین  رو خوندم واقعا بعد از این که شما نظرتون میزارید سوال کننده جواب شو میگیره خیلی کامل و جامع توضیح میدین  ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید 

سنا

شاید این جمعه بیاید شاید 

سلام ان شاءالله 🌹
چارسو

به ماه تابان

سلام ، خواهش میکنم،  نظرِ لطفتونه 🙏

ان شاءالله عاقبت بخیر بشین

 

💙اللهم عجل لولیک الفرج 💙

M...

سلام،

چقدحرفاتون به ادم انرژی میده.. ای کاش میشد غیراز اینجا باشما صحبت کرد

سلام نظر لطف شماست حالا نمیدونم با بنده بودین یا برادر خوبمون آقای چارسو ،هرچند این تعاریف درخور ایشونه نه من!
چون اینجا یک نویسنده نداره،در هر حال ممنونیم از حضور شما🌹
ماه تابان

سلام آقای کاربر دانشجو قبولی طاعات و عبادات بنده سوال کننده ی پست بعضی از مادران میدونن دخترشون دوست پسر داره ولی... هستم

بنده در پست هم خدمت همه ی دوستان عرض کردم که بنده عضو بیان نیستم ونمیتونم به سوالات دوستان جواب بدم 

دیدم شما وبلاگ دارین به همین خاطر اینجا مزاحم شدم ببخشید بله متاسفانه ترس از خودکشی و دور شدن باعث بروز همچین مسائلی میشه🤦‍♀️ 

 ایشون از خانواده های مقید بودند که به مرور زمان... 😔

بنده هیچ وقت این موضوع رو درک نمیکنم و نخوام کرد  با اینکه با ایشون تفاوت سنی آنچنانی ندارم دوسال بزرگ ترم احساس میکنم خیانت به پدر و مادر همسر آیندمه... بله درسته هیچ مادری بد فرزندش نمیخواد ولی میتونه راهنماییش کنه نه همراهی توی این مسیر پرخطر

احساس میکنم مادرش داره به دو نفر خیانت میکنه اول به همسر خودش و دوم به همسر آینده دخترش چون شاید این آقا همسر دخترش نشه ولی داره دخترشو همراهی میکنه 

نمیدونم شاید طرز فکر من اشتباهه

خیلی ها تایید کردن گفتن نگران اینه دخترش مجرد بمونه من حاضرم مجرد بمونم ولی همچین کاری نکنم

امیدوارم با اعمالمون زمینه ظهور فراهم کنیم نه این که... 😔😔

التماس دعای خیلی زیاد 🤲🤲بازم ببخشید اینجا مزاحم شدم و در اینجا جوابتونو دادم 🙏🙏 

 

سلام آبجی
من دخترم !
اگه روی دوستتون نفوذ دارید و میدونید چیا بگین که راهشو پیدا کنه که بگین اگه هم نه که ان شاالله با کمترین آسیب از این ارتباط خودشون برگردن و امیدواریم که
مادرشون هم درست ترین مسیر رو برای راهنمایی دخترش پیدا کنن.
ممنونم که به وبلاگ ما اومدین!
چارسو

به ماه تابان

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
الان متوجه شدم احتمالاً نظرِ قبلیتون توی این پست، خطاب به آبجی دانشجو بود و من الکی خودمو انداختم وسط... چقدم ضایع شدم 😅🤭🤣
خلاصه معذرت میخوام

درباره ی دوستتونم متاسف شدم ، ان شاءالله خدا کمکشون کنه هر چی زودتر از دامِ دوستی بیان بیرون

حرفاتون درسته ، آدم مجرد بمونه بهتره تا اینکه خطِ قرمزای شرعی رو زیر پا بذاره و دلِ امام زمانشو بشکنه
...

اگرم همچین دوستی و رابطه ای به ازدواج ختم بشه ، مشخصاً اون ازدواج ، برکت و نورانیت نداره
ان شاءالله عاقبت بخیر بشین


به آبجی دانشجو

آبجی از شمام معذرت میخوام ، بالاخره اینم از نتایجِ دوتا نویسنده داشتنِ وبلاگه 😀

سلام داداش 
این چه حرفیه، اختیار دارید 🌹
ماه تابان

 سلام مجدد ببخشین خواهری شرمنده 🙏

نمیدونم نه متاسفانه خیلی صممیمی نیستیم خیلی دوست داشتم کمکش کنم 

توی روابط قبلی که داشت میگفتم اینکارو نکن ولی الان اگر چیزی بهش بگم میگه مامانم چیزی بهم نمیگه تو چی 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️از شرایط پسره میگفت خیلی خوب بود و متاسفانه الان هم اکثرا به جیب طرف نگاه میکنن نه ایمانش😔😔

ممنون خواهری وبلاگ خیلی  خوبی دارین به آدم آرامش میده 

دعای خیر امام زمان زمان بدرقه راهتون🤲🤲🤲

مارو از دعای خیرتون فراموش نکنید🙏🙏🙏🙏🙏

 

سلام خواهش میکنم 🌹
ماه تابان

به برادر چارسو نه برادر😅😅 واقعا اون سری منظورم شما بودین نفرمایید این چه حرفیه همیشه خیلی جامع و کامل توضیح میدین 🙏 اتفاقا امروز تعجب کردم اومدم وبلاگ آبجی دانشجو به خودم   گفتم  چرا من اینجا پیام گذاشتم متوجه شدم این وبلاگ دوتا نویسنده داره 😊😊

که واقعا هر دوتا نویسندش خیلی خوب راهنمایی میکنن🙏🙏🙏

بله واقعا همینطور همیشه  توی این زندگی ها شک و ترس  از خیانت وجود داره و مطمئن هستم تین دوستم  درآینده همش مادرشو سرزنش میکنه چرا منو راهنمایی نکردی 

از نظر من همچی پول نیست خیلی ها هستن مال و ثروت آنچنانی دارن ولی چون اون ایمان توی زندگیشون نیست همیشه احساس کمبود دارن 

امیدوارم شهدا واسطه بشن برای ازدواج جوونا🤲🤲🤲 نه فضا های مجازی و... 

هر روز ی نفر  ی گناهی کنه در طول روز چند بار دل امام زمان رو  می‌شکنیم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 فقط باید آقا بیاد 

خیلی خیلی التماس دعا 

دعای خیر امام زمان بدرقه راهتون 

التماس دعا توی این ماه مبارک🙏🙏🙏🙏

چارسو

به ماه تابان

سلامت باشید ، ان شاءالله همیشه خدا و امام زمان(عج) ازتون راضی باشن

اللهم عجل لولیک الفرج

ماه تابان

آبجی دانشجو پست الکترونیک من معلوم شده توی پست هام؟ 🤦‍♀️🤦‍♀️اگه عضو بیان باشیم و دستمون بخوره به گزینه برای عموم قابل مشاهده معلوم میشه 

سلام نه عزیزم معلوم نیست 😊🌹
کسب درآمد عالی با وبلاگ یا سایت

سلام یه سر ب وبلاگ من بزن آموزش کسب درامد گذاشتم اونم بصورت کاملا رایگان 

همین الان می تونی راحت ثبت نام کنی و بصورت میلیونی کسب درآمد کنی 

اینهمه ادم میتونن چرا تو نتونی ؟؟

کاملا قانونی و متعبر 

به خانواده 30 هزار نفری ما وارد شو...

Iman Mohammadieh

سلام بسیار وبلاگ قشنگی دارین

سلام
ممنون که به وبلاگمون سر زدین 🌹
رفیق شهید

برام خیلی جالبه که در فاصله ی دو ماهه انقدر سریع دنبال کننده پیدا کردین 

طیب الله انفاسکم

 

سلام 
لطف خداست که بخاطر نیت خالصانه بچه های اینجا نصیبمون شده🌹

رفیق شهید

از این وبلاگ دیدن کنید

http://emametarid.blog.ir/

سلام،سپاس گزارم🌹
دنبال شد
پژوهش های حقوق و ادیان

فکر می کنم در این ایام کرونا، معنای عظم البلا و انقطع الرجا، کمی ملموس تر شد برای هممون...

سلام،به وبلاگ ما خوش اومدین 
بله همینطوره 🤔
سینا هندی زاده

خیلی زیبا بود التماس دعا

سلام،به وبلاگ ما خوش اومدین، هر چی بوی امام رو بده قطعا زیباست 🌹
ماه‌ تابان

از دوتا نویسنده محترم سایت خیلی خیلی ممنونم 🙏

بنده وب رو  چک میکنم ولی به خاطر اینکه شاید جواب دادن برای هر نظر براتون سخت باشه

 بابت هر پست تشکر نمیکنم 

اجرتون با سیدالشهدا 

التماس دعا 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

انشا... حاجت روا باشید

سلام،تشکر،ان شاءالله همگی عاقبت بخیر باشیم🌹
چارسو

به ماه تابان

سلام خواهرم

امیدوارم حالتون خوب باشه

ممنون از توجه و لطفتون

من کارِ خاصی نمیکنم ، زحمتِ اصلی با آبجی دانشجو هست

ان شاءالله شما هم توی همه ی مراحلِ زندگیتون موفق باشید و همیشه خدایی زندگی کنین

 

سلام
یک دست صدا نداره
ممنون آبجی بابت پیگیری وبلاگ
داداش،از شما هم بابت تمامی زحماتتون ممنونم🌹
مصطفی چمران

سلام  و التماس دعا ...

انشالله ثابت قدم باشیم ...

دوست داشتید به ما هم سر بزنید 

سلام ممنون از حضورتون🌹
ان شاءالله وبلاگتون رو دنبال میکنیم.
ماه تابان

سلام دوستان‌ ازتون خواهش میکنم برای دوستم دعا کنید 😭😭

توی راهی افتاده که خیلی خطرناکه اگر من حرفی بهش بزنم میگه تو داری حسودی میکنی من خیلی نگرانشم و این اتفاقی که براش داره میوفته رو من فقط خبر دارم‌ نمیدونم من الان مسئولم چون قول دادم به کسی‌ نگم خیلی نگرانشم😭😭😭😭😭😭😭😭😭 زندگیش تو خطره ولی نمی‌فهمه من چی کار کنم؟ اگر اتفاقی براش بیوفته من چیکار کنم 😭😭😭😭پس فردا میاد یقه منو میگیره چرا راهنماییم نکردی 😭😭😭اگر الان حرفی بزنم میگه تو نمیخوای من حالم خوب باشه😭😭😭

التماس دعای خیلی زیاد 

سلام
بهتره با یک شخص سوم و مشاور ،مشورت کنید.
گاهی ترس از ناراحتیه افراد یا قطع ارتباطشون با ما باعث میشه ما فقط نظاره گر باشیم.
شما آینده ی دوستتون رو ببینید و بین بد و بدتر،قطعا باید بد رو انتخاب کنید.
هرچند همچنان باید با علم بیشتر (مشورت و در نظر گرفتن شرایط) عمل کنید.
ان شاءالله که خیره 🌹
به ماه تابان

سلام

اینکه چه رفتاری داشته باشید به این بستگی داره که دوستتون در چه موقعیتیه و خطری میگین چقدره 

به نظر من شما تمام تلاشتون رو بکنید که اشتباهش رو بهش بفهمونید حتی اگه به شما برچسب حسود و ... بزنه

اگه جواب نداد و تا این حد براش خطرناکه ، به فرد مناسبی که موضوع رو پخش نمیکنه و دلسوز دوستتون هست مثل خواهرش با مادرش اطلاع بدید(البته اینم در نظر بگیرید که آیا اون فرد رفتار مناسبی خواهد داشت یا خیر )

اگه واقعا مسئله مهمیه و ممکنه نتیجه ی خیلی بدی برای دوستتون داشته باشه که قابل جبران نیست در این شرایط راز داری خیلی مهم نیست

البته قرار نیست به همه بگید فقط فردی که همه جانبه مناسبه و بهش کمک می کنه

ان شاءالله این مسئله ختم به خیر بشه

 

ماه تابان

ابجی جان سلام ببخشید نشد توی این مدت به وبتون سر بزنم 🙏ممنونم ازتون 🌺🌺🌺🌺

به به ماه تابان شرمنده ببخشید دیر جوابتونو دادم ممنونم ازتون

آبجی من بهش گفتم ولی فایده نداره

اجرتون با سیدالشهدا 

التماس دعا 

سلام عزیزم 
شما وظیفه اتونو انجام دادین،ان شاءالله وقتی متوجه بشه که خیلی دیر نشده باشه🙏
راه ظهور
من شب جمعه قرار تو دلم میخواهد صبح فرداش کنار تو دلم میخواهد بخدا منتظر آمدنت میمانیم پای این عشق اویس قرنت میمانیم ***اللهم عجل لولیک الفرج***
سلام،اللهم عجل لولیک الفرج🌹
ملیکا موحد

شما دنبال شدید،     

عبادات و طاعات شما مورد قبول حق  

موفق و موىد  و در پناه حق باشید 

 

دنبالم کنید  ادبیات داستانی  پبج دارم 

نظر یادتون نره. 

التماس دعا 

سلام
سپاسگزاریم 🌹
ع . شکیبا

سلام

این دعای عجیبی است. سالهای قبل چند بار در مشکلات ازش معجزه دیدم.

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر

سلام
بله همینطوره،مارو از دعای خیرتون محروم نفرمایید🌹
امیرحسین (بنده خدا...)

سلام بر خانوم یاس (کاربر دانشجو)

خوبین ؟ اوضاع و احوال خوبه؟ 

کاملا یهویی گفتم یه سری بهتون بزنم خبری بگیرم... 

ان شاءالله همیشه موفق و سالم باشید 

 

 

 

 

 

سلام
خیلی کار خوبی کردین خوشحالم کردین،خداروشکر خوبیم،ان شاءالله شما هم سالم و موفق باشید 🌹
ناشناس

التماس دعا🙏

اللهم عجل لولیک الفرج

 

سلام
ان شاءالله در مسیر درست ثابت قدم باشید 🌹
ع . شکیبا

سلام علیکم

قبول باشه . خیلی عالی

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
از شما هم قبول باشه
چارسو

به خانوم " ریحانه "

سلام ، وقت بخیر

ببخشید که دیر دارم جواب میدم ، با توجه به شرایط فعلیم، خیلی نمیتونم کمکی کنم ولی لطفا آدرس ایمیلتون رو بدین که بتونم بهتون پیام بدم .

ریحانه

سلام ادرس ایمیل رو تو پیام خصوصی همین پست ارسال کردم براتون اومد ؟

چارسو

سلام

بله بهتون پیام میدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan