طرح قرائت قرآن

عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان و خواهران و برادران عزیز

این شبای عزیز حتما واسه همدیگه دعا کنیم.

واسه همه بیمارا ، مریض دارا ، بدهکارا، گرفتارا و هرکی حاجت و خواسته ای داره ... 

 

 

لازم دونستم تشکر کنم از خواهرم " دانشجو " که بعد از گذشت 388 روز همچنان دارن بهمون لطف میکنن و مرتب و به موقع ، آیات قران رو در وبلاگ قرار میدن .

یادمه ایشون قول داده بودن تا ماه رمضونِ پارسال اینکارو واسمون انجام بدن ولی بازم لطف کردن و ادامه دادن و الانم ازشون خواهش میکنم تا پایان این طرح ادامه بدن که 1 دور کامل بتونیم قرآن رو با ترجمه و تفسیر بخونیم .

 

یادی کنیم از پریناز خانوم که ایده و شروع کار با ایشون بود ولی به دلایل شخصی نتونستن ادامه بدن و بعدش آبجی دختر بهاری ، طرح  رو ادامه دادن ، ایشونم خیلی مرتب و با سلیقه کار رو جلو بردن و تفسیر و توضیحِ آیات و طرح نهج البلاغه رو اضافه کردن به طرح.

 

بعد یه مدت ایشونم به دلایل شخصی وبلاگ رو حذف کردن و ازون روز قرار شد آبجی دانشجو طرح قران رو بصورت موقت ادامه بدن که تا الان لطفشون شامل حال ما شده و قرار بود منم نهج البلاغه رو ادامه بدم که بدقول شدم و یه مدت دست و پا شکسته ادامه دادم ولی بعدش ادامه ندادم . هیچ عذری پذیرفته نیست و از همه عذرخواهی میکنم ، حتی اگه 1 نفر اون طرح رو دنبال میکرد لازم بود من ادامه میدادم ولی 1 سال اخیر اتفاقاتی واسم پیش اومد که گفتن نداره و خیلی وقت و آرامشمو گرفت و ذهنمو به هم ریخت و هنوزم به شرایط عادی برنگشتم ... اینا رو نگفتم که خودمو توجیه کنم ، هیچ توجیهی قابل قبول نیست و از صمیم قلب عذرخواهی میکنم و امیدوارم مجدد طرح نهج البلاغه هم ادامه بدیم . خوندن و فهمِ قران و نهج ابلاغه آثاری داره که دنیا و آخرتمونو عوض میکنه و چه خوبه این خوندن و تفکر ، روزانه و مستمر باشه .

 تشکر میکنم از آبجی دانشجو ، دختر بهاری و پریناز خانوم که مسبب و عامل این کار خیر بودن و هستن . هرجا هستن امیدوارم برکاتِ این طرح توی زندگیشون نمایان بشه.

واسه همه شما عزیزان آرزوی عاقبت بخیری ، سلامتی ، خوشبختی و جیب پر پول دارم .

واسم دعا کنید که بدجور نیاز دارم بهش.

 

در پناه حق

  • دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۰۰
کاربر دانشجو

سلام

نیازی به تشکر نیست داداش من وظیفمو انجام دادم.

ان شاءالله مشکلات و گرفتاری های این دنیا که برای هممون هست نتونه بین ما و خالق مهربونمون و باورهای درست و محکممون فاصله بندازه.

همه ما مشکلاتی داریم و همه ما محتاج دعای خیر هم هستیم،هنوز یک شب قدر باقیه

بیاید همدیگر رو یاد کنیم و مطمئنم هیچ صاحبخانه مهربانی ،خواسته های مهمانانش را رد نمیکند بویژه اگر صاحبخانه توان و امکانش را داشته باشد،خدا که تمام هستی از آن اوست و هیچ سختی برایش وجود ندارد. 

ان شاءالله بهترین مقدرات برامون نوشته بشه و اگر برخی خواسته هامون برآورده نشد ناراحت و ناامید نشیم چون بعدا خواهیم فهمید که به ضرر ما بودن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan