شیوه دسترسی به تفسیر آیات و البته یک پیشنهاد

سلام 

 بچه ها اولا ممنونم از همراهیتون دوما به پیشنهاد داداش خوبمون آقای *چارسو* ، برای سهولت بیشتر و صرفه جویی در زمان ،از این به بعد پست جدیدی برای دسترسی به تفسیر آیات قرار داده نمیشه و با کلیک روی هر آیه به سایت اصلی لینک میشه و تفسیر هر آیه هم قابل دسترسی هست.

این از این اماenlightened:

یک پیشنهاد دارم که نمیدونم شما تا چه حد موافق هستین اما:

درروایتی که در مفتیح الجنان هم دیده میشه و خودم هم شخصا دیدم این روایت رو و خوندم :

امام عصر(عج) از ما در انجام ندادن سه کار در روز برای رفع گرفتاری هامون گله میکنن:

1- خواندن نماز نافله(نماز شب) 2- خواندن زیارت عاشورا بعد از نماز صبح 3- خواندن زیارت جامعه قبل از خواب

من کاری به مورد 1 و 3 ندارم چون ممکنه برای همه مقدور نباشه اجرای اون ها هرچند اگر همه یا تعداد بیشتری مایل باشید اون هارو هم انجام میدیم ولی مورد 2 خوندن زیارت عاشورا در روز واقعا زمانی نمیبره!

بهترین زمانش بعد از نماز صبحه حالا هر کس نتونست بعد از نمازای دیگه اش بخونه ولی موقع سحر یه چیز دیگه اس!

اگه موافق بودین این طرح رو روزانه پیش میبریم و در صورت موافقت مطالب بعدی رو هم میذارم.

پس لطفا نظراتتون رو بگین!

تشکر از همتونheart

  • شنبه ۹ فروردين ۹۹
چارسو

سلام آبجی

 

با پیشنهادتون موافقم واسه زیارت عاشورا

کلاً میخواد ده دقیقه تا یه ربع طول بکشه در طول روز

 

البته اون طرحِ نهج البلاغه هم خیلی خوب بود

 

در کل موافقم

تشکر بابتِ زحماتتون

سلام بله طرح نهج البلاغه هم توی ذهنم بود که آبجی اجرا میکردن اما فعلا امکان اجرای اون رو ندارم.
البته من بازم از هر کدومتون که میتونید میخوام که بعنوان نویسنده در یک زمینه وبلاگ رو مدیریت کنید.

چارسو

آبجی

من واقعیتش هیچی از وبلاگ سر در نمیارم، نه بلدم پست بذارم نه بلدم واردِ تنظیمات شم

حالا بازم اگه کسی دیگه مسئولیتشو قبول کرد که خداروشکر
اگرم کسی نمی تونست بازم خداروشکر 😃
خودم سعی میکنم کمک کنم

باشه داداش اگه کسی قبول نکرد خودم بهت یاد میدم 😄😄
همراز دل

سلام

پیشنهاد خیلی خیلی خوبیه منم موافقم

 دستتون درد نکنه ممنون

سلام 
خوشحالم شرکت میکنید ان شاالله در اسرع وقت شروع میکنیم.
چارسو

آبجی اگه امکانش هس من مسئولِ نهج البلاغه باشم که اونم‌ رو زمین نمونه

بازم تاکید میکنم هیچی بلد نیستم، شما لطف کنید یا سایت و آدرسی بهم معرفی کنید که آموزش داشته باشه، یا  خودتون بفرمائید چجوری باید انجامش بدم ، حالا یا  همینجاها واسم بنویسید یا ایمیل بزنید

 

عجله نکنید ، هر موقع سرتون خلوت بود بگید بهم

تشکر

سلام چشم داداش هر وقت براتون ایمیلی فرستادم میگم بهتون
الاناز

خیلی خوبه عزیزم

ولی من فکر نکنم بتونم شرکت کنم چون الان قرآن روزانه رو دارم و دعا عهد. میدونم خیلی کمه این برنامه ولی برا من همینا خیلی زیاده😶😁

راستی زیارت عاشورا میخونی، منم یادی کن❤

خیلی کار خوبی کردی طرح قران رو دوباره راه انداختی.من که خیلی این طرح قران رو دوست دارم

خداقوت

 

سلام خواهش میکنم،قبولتون باشه🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan